اخبار > اطلاعيه برگزاري غیرحضوری دوره تابستاني 1400 در دانشگاه مازندران – بابلسر



  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه

اطلاعيه برگزاري غیرحضوری دوره تابستاني 1400 در دانشگاه مازندران – بابلسر

 

به نام خدا

اطلاعيه برگزاري غیرحضوری دوره  تابستاني 1400 در دانشگاه مازندران بابلسر

دانشگاه مازندران در نظر دارد تعدادی از دروس عمومی، پایه،اصلی و تخصصی را در دوره تابستان به صورت غیر حضوری ارائه نماید.کلیه دانشجویان دانشگاههای دولتی، غیر دولتی، پیام نور و ... سراسر کشور، با ارائه معرفی نامه مهمانی از دانشگاه محل تحصیل، می توانند در این دوره ثبت نام نمایند. درصورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر،به آدرس اینترنتی دانشگاه،به نشانی www.umz.ac.ir  مراجعه نمایند.

1.       ليست دروس ارائه شده:

2.Top of Form

 

ردیف

نام درس

پیشنیاز

تعداد واحد

1

ریاضی عمومی 1

ندارد

3

2

ریاضی عمومی2

ریاضی1

3و4

3

معادلات دیفرانسیل

همنیاز با ریاضی 2

3

4

مبانی کامپیوتر(برنامه نویسی(

ندارد

3

5

فیزیک عمومی1

ندارد

3

6

فیزیک عمومی 2

فیزیک عمومی1

3

7

آزمایشگاه شیمی عمومی1و2

 

1

8

آزمایشگاه فیزیک عمومی1

 

1

9

ریاضی مهندسی

 

3

10

تربیت بدنی1

ندارد

1

11

تربیت بدنی2(ورزش1(

تربیت بدنی1

1

12

اصول فقه1

 

2

13

پیشگیری از جرم

 

1

14

کلیه دروس عمومی و گروه معارف

ندارد

 

15

کلام

 

 

16

فقه تطبیقی 1

 

 

3.Bottom of Form

 

 

 

4.     شهريه ثابت و متغير:

 شهریه ثابت (کلیه رشته ها)

2.750.0000 ریال

4444

شهریه متغیر دروس عمومی (به ازای هر واحد)

000/250غع 300.000 ریالغغ ریال

شهریه متغیر دروس پایه و عملی (به ازای هر واحد)

                00   480.000 ریال 0 ریال

شهریه متغیر دروس اصلی و تخصصی

590.000   ریال

 

5.     زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد :

شروع ثبت نام و انتخاب واحد

19/4/1400  لغایت 21/4/1400

شروع کلاس ها

26/4/1400

پایان کلاس ها

26/5/1400

امتحانات

30/5/1400 تا 4/6/1400

 

6.     ثبت نام و انتخاب واحد:

کليه دانشجويان متقاضي اخذ دوره تابستان در اين دانشگاه مي بايست از ساعت 00/8 صبح مورخ 19/04/1400 لغايت ساعت 24 مورخ  21/04/1400 نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود در سامانه ثبت نام  به آدرس  http://golestan.umz.ac.ir ، گزینه ثبت نام ميهماني، اقدام نمايند.

متقاضيان محترم مي توانند بعد از اتمام ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي، با توجه به انتخاب دروس در بخش دروس ارائه شده ي نيمسال، اقدام به انتخاب واحد نمايند.

بعد از پايان انتخاب واحد در بخش مالي اقدام به پرداخت آن لاين شهريه نمايند و سپس تاييديه انتخاب واحد خود را دريافت كنند.

           

        مدارك لازم:

      الف ارسال (آپلود) عكس پرسنلي با ابعاد 400*300 با فرمت  jpg  يا gif با حداكثر حجم 150 كيلو بايت در سامانه ثبت نام (بعد از دريافت شماره دانشجويي و ورود به سامانه ي انتخاب واحد، در بخش ساير ارسال تصوير دانشجو، عكس خود را ارسال نماييد.).

       ب ارسال (آپلود) فرم ميهماني (معرفي نامه)

    دانشجويان متقاضي ميهمان مي بايست معرفي نامه (فرم ميهماني) خود را از دانشگاه مبدا اخذ و اسكن آن را هنگام ثبت نام اينترنتي در سامانه مذكور ارسال (آپلود) نمايند. معرفي نامه ثبت نام (فرم ميهماني) مي بايست كامل و به صورت خوانا بدون خدشه و خط خوردگي باشد و همچنين دانشگاه مازندران بابلسر به عنوان دانشگاه مقصد در آن قيد شده باشد. بديهي است فرم هاي ميهماني كه فاقد عنوان درس ، تعداد واحدهاي درسي ، شماره ثبتي، تاريخ نامه ، مهر و امضا دانشگاه مبدا باشد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

·        كليه دانشجويان مي بايست اصل معرفي نامه هاي خود را از تاريخ 02/05/1400 لغايت 09/05/1400 به همراه تاییده ی انتخاب واحد به امور آموزشي دانشگاه ارسال نمایند،بدیهی است درصورت عدم ارسال نمرات آنان ارسال نخواهد شد.

·        در صورت مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو با معرفي نامه ارائه شده ، عواقب آن بر عهده ي دانشجو بوده و دانشگاه هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير، جابجايي، حذف و مكاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص اين مغايرت يا عودت شهريه ندارد.

7.     پرداخت شهريه:

·        پرداخت شهريه صرفا به صورت اينترنتي بوده و از طريق سامانه ثبت نام ميهمان دوره تابستان صورت مي گيرد.

·        كليه دانشجويان متقاضي ملزم به پرداخت شهريه ثابت و متغير مي باشند.

·        عدم پرداخت شهريه به منزله ي انصراف از ميهماني مي باشد.

·        در صورت عدم مراجعه،انصراف و يا حذف درس انتخاب شده توسط دانشجو،شهريه واريزي به هيچ وجه قابل استرداد نيست.

·        درصورتي كه درس يا دروسي از سوي آموزش به علت نرسيدن به حد نصاب لازم، حذف شود شهريه پرداختي با تاييد مديريت آموزش دانشگاه و پس از طي مراحل اداري لازم توسط مديريت امور مالي دانشگاه قابل عودت خواهد بود.(درج شماره حساب به نام خود دانشجو در موقع ثبت نام الزامي مي باشد.)

8.    شرايط و ضوابط:

v    كليه دانشجويان دانشگاه هاي دولتي، پيام نور، غير انتفاعي، آزاد اسلامي، آموزشكده هاي فني و حرفه اي و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي كشور در صورت تمايل مجاز به شركت دراین دوره مي باشند.

v    كليه مقررات و ضوابط آموزشي اين دوره مطابق آيين نامه آموزشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري بوده و مسئوليت عدم رعايت قوانين آموزشي( از قبیل رعایت پیشنیاز و غیره) بر عهده دانشجو مي باشد.

v    كليه دانشجويان در طول گذراندن دوره تابستان ملزم به رعايت كليه مقررات و ضوابط انضباطي دانشگاه مي باشند و در صورت عدم رعايت موارد انضباطي، ميهماني ايشان لغو خواهد شد و شهريه هاي پرداختي نيز عودت داده نخواهد شد.

v    حداكثر واحد اخذ شده در دوره تابستان 6 واحد مي باشد.(براي دانشجويان ترم آخر 8 واحد مي باشد.)

v    اخذ دروس با تداخل زماني كلاس  يا تداخل امتحاني پايان دوره به هيچ وجه امكان پذير نيست.

v    كليه كلاس ها به صورت حضوري خواهد بود.

v    طول دوره تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات مي باشد.

v    دروس 2 واحدي 6 ساعت در هفته، دروس 3 واحدي 9 ساعت در هفته و دروس 4 واحدي 12 ساعت در هفته تشكيل خواهد شد.

v    حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به درس الزامي مي باشد.

v    دانشجويان ميهمان مي بايست پس از پايان امتحانات نسبت به تسويه حساب  با واحدهاي مختلف دانشگاه اقدام نموده و پس از ارائه فرم تسويه حساب تكميل شده، نمرات ايشان به صورت محرمانه به دانشگاه هاي مبدا ارسال خواهد شد..

                                                                                    باآرزوي توفيق

مديريت اموراموزشي دانشگاه

 


٠٧:٣٩ - 1400/04/13    /    شماره : ٢٩٣١٧    /    تعداد نمایش : ٣٩



خروج